Το έντυπο σας θα διαμοιρασθεί σε πολυκατοικίες. Όταν θα χτυπήσουμε το κουδούνι για να μας ανοίξουν, μπορούμε να ενημερώσουμε πως είμαστε από την εταιρία μας ή τη δική σας. Ξεκινώντας από τον τελευταίο όροφο, κατεβαίνουμε και αφήνουμε από ένα έντυπο σε κάθε εξώπορτα. Αυτή η υπηρεσία δεν γίνεται σε μονοκατοικίες.
Διανομή εντύπου σε πολυκατοικίες και μονοκατοικίες, με έναν έντυπο σε κάθε γραμματοκιβώτιο, με τέτοιο τρόπο που να φαίνεται, καθώς πελάτης θα μπαίνει στο σπίτι του.
Το έντυπο σας θα διαμοιρασθεί στον ηλεκτρικό/μετρό, σε φροντιστήρια, σε φανάρια, σε κεντρικές αγορές, σε πλατείες, σε σχολεία και πανεπιστήμια, σε εκθέσεις και σε οποιοδήποτε άλλο πολυσύχναστο σημείο.
Διανομή εντύπου σε αυτοκίνητα, πολυκατοικίες, μονοκατοικίες, περαστικούς, καφέ και άλλων κεντρικών σημείων της περιοχής, ώστε το κάθε σημείο της να διαβάσει για εσάς.

Το φυλλάδιο ως μέσο διαφήμισης :


Η διανομή εντύπων για πολλούς είναι ένας παρεξηγημένος τρόπος διαφήμισης. Όμως τα στοιχεία δείχνουν πως ο κόσμος ανταποκρίνεται σε αυτό. Η έντυπη διαφήμιση είναι μια κινητήριος δύναμη και υπερτερεί σε σχέση με τις αντίστοιχες τηλεοπτικές ή ραδιοφωνικές. Σύμφωνα με έρευνες, μετά τον τύπο (εφημερίδες, περιοδικά), η εντυποδιανομή είναι το αμέσως επόμενο όπλο για έναν επιχειρηματία ώστε να κάνει το προϊόν του γνωστό.

Το μεγάλο προτέρημα στην έντυπη διαφήμιση είναι πως τα φυλλάδια, σε μεγάλο ποσοστό τους, ακολουθούν τη διαδρομή από τον τόπο διανομής, μέχρι και το σπίτι του ανθρώπου που θα το πάρει στα χέρια του, δίνοντας του έτσι το χρόνο να αποδεχθεί το μήνυμα.

Το φυλλάδιο είναι το ισχυρότερο και το πιο δημοφιλές μέσο διαφήμισης γενικά στην EE. Τα δύο τρίτα των πολιτών της ΕΕ, θυμόνται το διαφημιστικό φυλλάδιο και περισσότεροι από τους μισούς τις πληροφορίες μέσα σε αυτό για την επόμενη αγορά, σύμφωνα με μελέτη της εταιρείας Gallup.

Ένα ενδιαφέρον παράδειγμα είναι η επιτυχής εκστρατεία του Αυστριακού ταχυδρομείου το 2013 με το φυλλάδιο «Μετά από αυτό είσαι σοφότερος», με 130.000 έντυπα.

«Το φυλλάδιο είναι το σημαντικότερο μέσο, παρά τα νέα κανάλια πωλήσεων. Ενημερώνει, προκαλεί δυναμικές αγορές και η ανάκληση της διαφήμισης στη μνήμη είναι πιο υψηλή απ’ όσο σε οποιοδήποτε άλλο μέσο», αναφέρει ο Kerstin Neumayer, Διευθυντής Marketing της Billa AG.