Μυστικά για ένα επιτυχημένο SMS Marketing

Ξεκινώντας, κρατήστε σημειώσεις για μια επιτυχημένη καμπάνια με μαζική αποστολή μηνυμάτων που θα σας προσφέρει το μέγιστο αποτέλεσμα με το ελάχιστο κόστος.

Στη χώρα μας, στέλνονται καθημερινά πάνω από 50 εκατομμύρια SMS κάθε μέρα και αυτός ο αριθμός είναι 3 με 4 φορές μεγαλύτερος από τα μηνύματα στο Facebook. Έτσι μπορείτε να πάρετε μια ιδέα γιατί σαν τεχνική, το SMS Marketing λειτουργεί.

Όπως όλα τα εργαλεία όμως, απαιτούν μια ιδιαίτερη μεταχείριση και χρήση:

Σωστή τμηματοποίηση του κοινού που απευθυνόμαστε ή αλλιώς, δεν είναι όλοι γι όλα.

Πολύ συχνά οι εταιρίες και επαγγελματίες που χρησιμοποιούν το SMS Marketing παραπονιούνται πως δέχονται report και πως το μήνυμα/προιον τους δεν γίνεται σαφές ή αποδεκτό από τον καταναλωτή.

Η τμηματοποίηση και η γνώση του κοινού που απευθύνουμε το προϊόν και τις υπηρεσίες μας είναι η λεπτή γραμμή μεταξύ της χρήσιμης πληροφορίας που θα κάνει τον παραλήπτη του μηνύματος έμμεσα η άμεσα πελάτη μας, ή θα νιώσει σαν ενόχληση το γραπτό μήνυμα.

Τα δημογραφικά στοιχεία που έχουμε στη διάθεση μας, είναι το απόλυτο εργαλείο ώστε το SMS Marketing να λειτουργήσει σαν πυρηνικό όπλο.

Το σωστό μήνυμα στον σωστό παραλήπτη λοιπόν, ενώ παίζει πάντα το ρόλο του και το timing που στις εποχές μας, με τα τόσα δεδομένα για ανάλυση, μόνο τυχαίο δεν είναι.

Σύντομα και κατανοητά

Η όλη η κοσμογονία του SMS βασίζεται στους 160 διαθέσιμους χαρακτήρες. Ακόμα και έτσι, το κείμενο μας πρέπει να είναι σύντομο κατανοητό και καλογραμμένο.

14 λέξεις, 89 χαρακτήρες με τα κενά συν 10-15 ακόμα με την επωνυμία και ο πελάτης έχει καταλάβει και έχει δεχτεί μέσα του το μήνυμα και όχι απλά στο κινητό του. Προσφορά, οδηγίες χρήσεις, διάρκεια.

Προσοχή στα URLs

Αν το μήνυμα μας έχει URL, κι ακόμα χειρότερα, URL στα Ελληνικά θέλει οπωσδήποτε συμμάζεμα. Μια εφαρμογή όπως το Goo.gl κάνει τη δουλειά του. Εκτός από οικονομία στους χαρακτήρες, είναι και ένα όμορφο αποτέλεσμα.

Όχι SPAMS!

Αν ενοχλείται συχνά τους ίδιους και τους ίδιους πελάτες με μηνύματα κινητών ή ακόμα χειρότερα, αν το προϊόν ή οι υπηρεσίες σας δεν τους αφορούν, είναι SPAM και κανένας δεν αγαπάει τους Spammers.

Ομαδικά μηνύματα

  • 98% των μηνυμάτων SMS διαβάζονται από τους παραλήπτες.
  • 57% των καταναλωτών, θα ήθελαν να εγγραφούν σε ένα πρόγραμμα πίστης (loyalty program) κάποιας εταιρείας.
  • Κάτω από 5% των καταναλωτών ζητούν να διαγραφεί ο αριθμός τηλεφώνου τους από τις καμπάνιες μέσω SMS.
  • 83% των καταναλωτών που λαμβάνουν κουπόνια μέσω SMS, ισχυρίζονται ότι είναι ευχαριστημένοι με 2 μηνύματα τον μήνα maximum.
  • Ο μέσος άνθρωπος κοιτάζει το τηλέφωνό του 150 φορές την ημέρα.